Tankar en måndagskväll

Idag fick vinterns bästa trotjänare, mina sköna underbara Timberland, stanna kvar i hallen och istället fick jag för mig att det var vår och tog på mig ett par gamla trotjänare från Lee. Brottarkängor i vitt skinn som har varit med ett bra tag, ja till och med till Ryssland. Visst, de kanske var vårigare, men också riktigt halkiga. Höll på att vurpa flera gånger på vägen hem i mörkret. Nej, ímorrn åker noig "Timbsen" på igen. I brist på nya skor... *suck*

Efter jobbet har jag slöat i soffan och kollat i senaste Residens. Det är väldigt befriande med en snobbigare inredningstidning där man slipper fynd från IKEA och Ellos. Faktiskt. Billigt i alla ära, men att drömma sig bort bland danska designklassiker, svindyr kristall och nya hypade designers är faktiskt riktigt skönt ibland. Men kan nån plussa på mitt bankkonto med en si sådär några hundra tusen? Nä, trodde väl inte det...

Haha...ibland är världen(Skellefteå?) verkligen liten. Idag insåg jag det än en gång. Med en uns av skadeglädje så måste jag bara ringa ett samtal imorrn. Ska bli kul att få berätta det roliga(?) sammanträffandet för en av de inblandade. Hehe...

Nä, nu måste jag se Project Runway. Mitt favvoprogram. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback