Tisdag

Jag insåg just att min provanställning har tagit slut. Och eftersom att jag inte har hört något annat så borde jag vara fast anställd nu, right? Coolt om det är så. Det är första gången.
Men jag ska läsa på lite bättre om det där innan jag blir för säker...

Måste försöka städa lite hemma. Ett lager med damm ligger som ett tunt snötäcke över le crib. Inte hett! Diskbänken är också översvämmad av just disk. Skulle vilja få in lite nya vårgrejer också, men vi får väl se om jag hittar något på stan sen. Ska även fika med Matilda i afton. Nice, nice. Var ett tag sedan, så det är verkligen på tiden! Skvaller kan man aldrig få för mycket av. Hehe...

Men nu, disk och damm. *suck*


Just ja, dagens låt.

Valerie - The Zutons



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback