Vad är väl en bal på slottet...

...när man kan prata drygt 1, 5 timmar i telefon?

Det blev ingen dejt ikväll med andra ord. Le lover var tvungen att jobba över, som vanligt. Trist, verkligen trist. Men som kompensation så snackade vi i telefon i drygt 1,5 timmar istället(innan det hade jag pratat ett bra tag med Bea också...så det blev mycket snack ikväll).
Mest struntprat. Vi är bra på att klaga på saker, så det gjorde vi såklart. Sen spelade han en massa bra arabisk, fransk och afrikansk musik för mig, och
sjöng! Det ni! Gulligt värre. Jag däremot, sjöng inte för honom. Vill ju inte gärna skrämma bort honom...
Får se om turen är med mig imorrn istället, och att han slipper jobba halva kvällen. *suck*

Nä, nu ska jag se om det är nåt på tv och sen kanske försöka sova lite också.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback