Ja, jag finns fortfarande kvar

Det är jättelängesen jag bloggade sist. Det är jag fullt medveten om. Har faktiskt inte ens suttit vid datorn på länge, och inte för att den varit trasig eller nåt, utan för att jag inte haft någon lust alls.

En snabb uppdatering:

Det har inte hänt mycket alls.
Jag har fixat till lite i sovrummet. Så det är snyggare och mysigare. Nice. Jag ska även fixa till lite i klädkammaren, sen.
Beach 2009 är ännu länge bort än nägonsin. Jag kommer lätt att köra på burka istället för bikini, så då vet ni.
Snart åker jag till släkten i Finland. Var två år sen sist, så det är verkligen på tiden! Saknar dem! Vet inte hur länge jag stannar där...
Åker även en sväng till Riga och sen Uppsala för att hälsa på Bea. Men det blir sen. Typ i juni,
Jag har äntligen fått se le Lovers lägenhet. Idag faktiskt, för första gången. Den var inte alls så hemskt som jag trodde, utan riktigt mysig!
Jag är sjukt trött, för jag sover inte om jag borde. Orkar inte fixa en normal dygnsrytm och lägga mig i tid. Så tragiskt är det faktiskt.
Som sagt, det händer inte mycket. Nu ska jag göra mig lite anständig och hälsa på lite folk. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback