Migrän, Henok och Melodi grand prix

Det är som sagt hundre år sedan jag satt vid datorn överhuvudtaget. När jag nu gör det och kollar igenom alla bloggar jag har på favoriter inser jag snabbt att det mesta är skit. Visst, det är kul att läsa människor jag verkligen känners bloggar, eller de som har något intressant att skriva, men allt det andra? Mycket skit finns det alltså...

Har varit hemma från jobbet två dagar nu. Den där jävla migränen som spökar igen. Men jag ska i alla fall få prata med läkaren nästa vecka, se om jag kan få medicin i förebyggande syfte eller nåt annat bra. För tydligen vill inte den här supermedicinen(som dessutom är superdyr) funka som den ska. Blä! Annars kommer jag att testa botox tror jag. Om det funkar är det faktiskt inte så dyrt i längden, för då slipper jag ju lägga pengar på dyr medicin och förlora inkomst från jobbet. Ja vi får se vad som händer helt enkelt.

Nu ska jag arbeta mig genom berget av disk som har tagit över mitt kök, sen är det första semin i Eurovision som gäller. Blir att våldgästa mamma då. En tradtion.

Jo, förresten... Ingen kan väl ha missat
Henok? Om ni har det måste ni lyssna direkt! En snygg talangfull etiopisk skåning, som bland annat gjort den här sköna låten med Sophia Somajo. Sophia har även medverkat på Adam Tenstas album samt producerat och skrivit låtar. Tror att ni kommer att få se mer av henne framöver också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback