Ändrade planer!

Det bidde ingen Alfie och paketinslagning. Istället blev det pubrunda!

Ungefär så här såg kvällen ut:

Hockey. Grymt bra match! Dessvärre förlorade AIK i sudden. Men matchen var i alla fall riktigt underhållande och spännande.

Middag på Coasters med jobbet. Trerätters. Kantarellsoppa(heeelt underbar). Burgare med pommes(låter tråkigt, men det var supergott!) och tillsist en varm brownie med pecannötter och glass och till det en irish. Mumma! Allt var jättegott och portionerna stora så jag rekomenderar verkligen restaurangen! Dessutom jobbar vår gamla kollega Jeppe i köket och i serveringen jobbade trevligaste killen från Waynes. Jag tror dock att han blev lite less på mig...

Pubrunda. Tänkte åka hem efter middagen, men jag valde att följa med ut på pubrunda. Var på Calles, Old williams och Olles. Drack bara cola och vatten ute, jag ska ju trots allt jobba imorrn. Hade ändå hur trevligt som helst! Mina arbetskamrater är bäst! Dessutom träffade jag Hs kompisar som är världens gulligaste. Insåg verkligen ikväll hur många fina och fantastiska människor jag faktiskt har i mitt liv. Alltså inte bara mina närmaste kompisar utan andra som jag inte alltid tänker på, t.ex. kollegor och Hs vänner. Jag är så tacksam för alla! Men, jag har saknat H som f-n också. Har velat ringa honom hela kvällen, men samtidigt vill jag inte störa honom när han är ute och roar sig med sitt jobb. Jag är trots allt vuxen och klarar mig en helg utan honom. Kan ringa honom imorrn istället. Och då kan jag berätta hur fantastiskt tacksam jag är att jag har fått träffa honom. Jag vet att det är Guds vilja att jag skulle få träffa honom och alla andra underbara människor i mitt liv. Nej, jag är inte full och svamlar om någon tror det, jag är bara så glad för alla fantastiska människor jag har fått träffa genom åren. Och ibland blir jag bara sådär blödig och tacksam.

Nu borde jag däremot sova. Börjar 9.30 imorrn...

Men tack alla för en jättetrevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback