Blondie? Eller redhead?

Jag säger mycket. Bland annat har jag sagt att jag aldrig mer kommer att blondera mig.

Nu sitter jag och tittar på gamla bilder på mig själv. Som blond mestadels. På nåt sätt var det jäkligt läckert! Jobbigt att underhålla men snyggt! Nu är håret liksom bara mörkt och jävligt långt. Lite tråkigt faktiskt...

Hittade även lite andra färger jag har haft de senaste åren. Bli jäkligt sugen på att åtminstone slänga i lite slingor och kanske en rödare toning. Vi får se...

...däremot ska ni slippa se min stora näsa på bilderna. Jag har frågat mamma, men trots att min näsa och min afro-hårkvalitet så säger hon att pappa är min pappa. Hm...




Som blondie. Gillar färgen! Även om det var jättejobbigt att underhålla...



Snygg lite ljusare brun färg med slingor. Kan jag definitivt tänka mig igen!



Mörkare rödbrun med ljusare slingor. Kanske nåt sånt vore snyggt? Och inte så svårt att göra med min nuvarande hårfärg heller.


Ja, lätt är det inte!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Gillar andra färgen jättemkt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback