Friday 13

Sov i och för sig i natt. Men var istället tvungen att stiga upp innan åtta. Blä! Är så sjukt trött så egentligen borde jag gå och lägga mig tidigt ikväll(ska jobba fm imorrn), men samtidigt behöver man ett socialt liv också. Vi får se om jag orkar/känner för det.

Ska iväg och jobba på ett tag. 12.00-20.15. Missar början av Idol. Men Rabih är ju ändå inte kvar så...

Funderar på att dammsuga och plocka lite först. Och kanske raka benen. Som sagt, vi får ju se om jag orkar vara social och i så fall är det ju bäst att vara förberedd.

Fredag den trettonde är det idag. Jag minns en speciell fredag den trettonde i år. En mycket speciell och angenäm fredag. Tänk att få återuppleva det igen. Nice...

Nä, ta tag i saker. Pronto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback