Helgen

Dålig uppdatering igen. I know. Men jag kan ju inte rå för att vissa helt plötsligt väljer att lösenordsskydda sina trådlösa nätverk. Haha...

Har även haft en hel del för mig. Helgen till exempel.
I fredags käkade jag middag hos pappas nya. Tacos. Drack lite vin också. Sen såg jag Idol med mami. Fan att Rabih åkte! Hur kul är Idol nu liksom? På natten ringde baby. Han kom hit också. Han var rätt så packad. Vi snackade massor. Om allt möjligt. Han är polare med AIKs hetaste spelare berättar han. Varför sa du ingenting tidigare? Han hade också snott en affisch med Christer Pettersson. Vi gick och la oss vid sju på morgonen.

Lördagen bestod av mys i soffan. Lite hockey och lite fotboll på tv. Sen göra sig klar för fest. Följde med mamma på jubileumsfest. Mat, kass underhållning, trevligt sällskap och ett par glas vin. Blev lite tipsy. Fick skjuts hem. Somnade och sov till 13.30.

Idag har jag handlat mat. Hängt med Emma, Micke och Simon. Förberett lite mat inför morgondagens middag också. Mer om det sen.

Nu ska jag sova.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback