Hemmaliv

Periodvis är jag en riktig soffpotatis. Bor i princip i soffan. Det var länge sen sist. Det var överhuvudtaget länge sen jag umgicks med min soffa, eller såg på tv. Och när jag har sett på tv så har det varit hos andra. Idol hos Emma i fredags var nog senast. Jag är förresten inte hemma så mycket alls. Och när jag är hemma så städar jag, diskar, sitter vid datorn eller sover. Möjligtvis pimplar jag vin eller förfestar.

Nu är jag däremot hemma. Har duschat och diskat. Borde dammsuga också. (Och laga mat) Sen ska jag banne mig unna mig att dejta soffan och tv! Jag har saknat det lite faktiskt... Och jag som dessutom är en riktig hemmamänniska som gillar att pyssla och ha mig. Senaste tiden har jag totalt saknat tid för det. Jag har i och för sig gjort massa annat roligt, men ändå. My home is my castle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback