I'm here to make money and get laid

Idag är det sol. Äntligen! Efter veckor av mörker. (Känns det som i alla falla)
Jag känner mig ändå lite dyster. Jag vet att jag inte är nån muntergök just nu och att jag bara klagar, men den här delen av året är verkligen ingenting för mig. Minsta motgång gör mig ytterst deprimerad. Den krassa sanningen.

Igår hade jag i alla fall hur trevligt som helst! Vi köpte take-away-mat deluxe, oxfilé i mitt fall. Käkade det + massa godis. Kollade Idol. Snackade massa goja. Drog en sväng på stan samt en nattlig promenad. Spelade kort. Och sen var det nästan morgon och jag var tvungen att sova några usla timmar. Älskar verkligen mina vänner! Alla av er. Och det hoppas jag att ni förstår och vet.

Nu måste jag klä på mig och cykla till jobbet.
Jalla, jalla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback