Kom ihåg ditt rätta namn om du bor i Disneyland

God morgon! God dag!

Lördag idag va? Jag har alldeles för lite koll på sånt. Haha.

Idag är det som sagt hockey och middag som gäller. Det betyder att jag måste göra mig i ordning för middagen redan innan hockey, vilket i sin tur betyder att jag måste gå på hockey i klänning. En kortare modell dessutom... Hm. Känns väl sådär? Lite malplacerat kanske. Men hey, det där stället kan faktiskt behöva lite glam och jag är väl inte sämre än att jag ger dem det! Hehe.

Egentligen borde jag inte sitta här för jag har massor att göra. Städa(det ser HEMSKT ut här nu, jag lovar), ta fram det sista adventspyntet och ja göra mig klar för middagen. Gärna få nåt i magen också. Allt innan ca 15.00. Blä! Hatar att stressa...så därför sitter jag här istället.

Nä, jalla jalla!










Hemma hos favoritkedjan.
Undra om de är i lika stort behov av städning som jag just nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback