Lördagskvällen - söndagsmorgon

Gårdagskvällen...ja, vad ska jag skriva egentligen? Det var hur som helst superkul!

Drack vin...kanske lite för mycket vin. Skakade rumpa till reggaebandet Treklang och massa salsamusik. Snackade massa strunt med random människor som jag helt plötsligt fick för mig att jag "kände". Käkade den klassiska Max-nattmaten med en snubbe från Senegal som hade spelat på Nocks på kvällen. Grabbarna stannade hemma(när hände det sist?!) men vi hittade ändå lite känt folk.
Måste också få tacka världens bästa Ibrahim! Gratis inträde, gratis drinkar och skjuts hem till dörren. Allt det fixade Skellefteås mesta gentleman. Världens sötaste!
Det enda som saknades för en perfekt kväll var världens finaste H. Men, men...man kan inte få allt.

Nu ska jag strax cykla till jobbet. Känner att jag håller på att få migrän(nej, jag är inte bakis). Känns som att det tyvärr inte är mycket att göra åt det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback