Nya tänder

Just nu ser jag ut som en hockeyspelare med en misslyckad läppförstoring.

Varför undrar ni säkert?

Jo, så här ligger det till. Var till tandläkaren nu på morgonen. Lagade ett hål. För första gången någonsin(?) så valde jag att använda bedövning. Och bedövad blev jag. Så pass besövad att jag råkade bita mig i läppen utan att jag märkte det. Halva överläppen sväller upp och ser sådär knölig och hemsk ut som efter en dålig läppförstoring.
Har inte rökt sen midsommar. Inte ett enda bloss faktiskt. Sen är mina tänder rätt så missfärgade av kaffe, cigg och rödvin. Gula och hemska. Så nu tänkte jag att när jag både slutat röka, har lagat hålet och blivit snällare mot mitt tandkött så vill jag banne mig ha vita tänder också! Därför sitter jag med tandskenor med blekningsgel just nu. Ser ut som hockeyspelarnas tandskydd. Haha. Jag hoppas verkligen att det funkar, för i så fall är det helt klart värt det!

Så då vet ni varför jag ser ut som en hockeyspelare med läppförstoring. Inte för att jag vet om det är vanligt med sånna, hockeyspelare med läppförstoring alltså. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback