Paus

Jag vet, jag vet...jag är en usel bloggare. Dåliga undanflykter är jag heller inget vidare på. Men datorn har strulat och jag har haft en massa annat för mig.


Sen sist har jag hunnit med ungefär det här:

20-årsfest på fredagen. Myslördag med lovern...som avslutades med hockey och middag på Viking med Bea. Åt en helt perfekt pepparbiff. Mmm... Söndagen spenderades i Umeå, där jag åt supersmarrig tandoori-kyckling. Mycket mat den helgen!

Sen en vecka, då jag jobbade en del. Minns inte riktigt vad mer som hände. Shoppade med mamma någon dag. Träffade mormor. Städade. Ni vet, vardagsgrejer.

Ny helg. Jobbhelg. Fredagskväll med Idol hos mamma. Jobb hela lördagen. Film med Emma-gänget på kvällen. Orphan. Lite läskigt. Sa att jag inte vågade sova själv och lyckades på så sätt locka hit lovern. Jobb tidigt på söndagen. Mådde skit. Feberfrossa och snuva. 

Har varit sjuk sen dess. Feber, värk och förkylning. Inte så nice.
Men annars har allt varit bra.

Så då vet ni vad jag har gjort under min break.
Lovar att uppdatera lite flitigare nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback