Shopping och AF på schemat

Jag borde sova nu. Men som vanligt när det är kväll/natt så är jag pigg! Det trots att jag sova cirkus tre timmar natten till idag och sen jobbade idag. Men jag är konstig jag vet.

Imorrn ska jag i alla fall på AF. Träffa min nya handläggare. Äntligen ett personligt samtal och inte ett gruppmöte eller telefonsamtal. Hon lät i alla fall trevlig på telefon så jag håller tummarna... Måste göra nåt åt min jobbsituation snart. Jag gillar mitt jobb, men det är inte helt lätt att leva på en halvtids-restauranglön när man ska betala alla räkningar själv... En dag till i veckan skulle göra så mycket för ekonomin. Ja just det, räkningarna måste jag betala imorrn också. Bra att jag påminner mig själv!

Sen tänkte jag och brorsan gå på stan och kika lite på julklappar. Har tänkt ut lite ideér idag så då har jag nåt att gå på i alla fall. Tänkte ta en sväng förbi Palm livs också och inhandla lite lokum och annat smarrigt inför pysselkvällen som blir nån dag i veckan. Mysigt!
Och kanske köper jag ett litet paket åt mig själv att lägga under granen också. Nåt litet som jag har kikat på ett bra tag... ;) Vi får se.




Turkish delight...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback