Sömnproblem?

Jag kan inte sova på nätterna. Snurrar, grubblar och kastar mig runt hela tiden. I natt somnade jag vid fyra. Sen vaknade jag av en mardröm vid halv sex. Kunde inte somna om. Kvart över sju steg jag upp.

På dagarna går det lite bättre. Då grubblar jag inte lika mycket. Försöker sysselsätta mig med allt möjligt. Sen kommer kvällarna, och jag vet att snart kommer en till helvetesnatt. Oroar mig. Kan inte somna trots att jag är jättetrött.

Nu svider ögonen. Så trött är jag. Men jag tänkte fara en sväng på hockeyn. Lite sysselsättning och ögongodis. Sen planerar jag att ta ett varmt och skönt bad.

Imorrn börjar jag om att jobba igen. Känns både också. Kanske rätt bra? Vi får se.

Nu ska jag måla över de mörka ringarna och försöka se lite anständig ut.
Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback