Det visste ni (kanske) inte om mig

1. Jag äger inte ett enda par mjukisbyxor.
2. Lovern är 13 år äldre än mig, dvs fyller 36 i år.
3. Jag tror på Gud.
4. Jag gillar sprutor och är heller inte rädd för blod.
5. Jag tycker inte att kvinnor ska snusa...
6. ...eller ha kort hår.
7. Sist jag var riktigt full var i början på sommaren -08.
8. Jag har aldrig träffat nån släkting på min morfars sida.
9. Jag tänker inte skaffa barn utan att vara gift först.
10. Jag har aldrig åkt svarttaxi.
11. Jag har lånat ut min mobiltelefon till Suzanne Reuter.
12. Krukväxter och blommor i allmänhet är en av mina stora hobbys.
13. Jag har blivit biten av en gås och en råtta.
14. Utomlands äter jag i princip allt och har aldrig fått "turistmage" eller blivit sjuk på något sätt.
15. Jag gillar håriga killar. Speciellt hår på bröstet.
16. Min mamma och min bror är också mina bästa vänner.
17. Jag har läst Koranen.
18. Jag har rökt på en gång, ofrivilligt.
19. Jag har varit i samtliga landskap i Sverige.
20. Snart är jag uppe i den magiska "100 par gränsen" när det gäller antalet skor i mina ägor.
21. Jag har alltid nagellack på tånaglarna.
22. Jag har kört prickfritt sedan jag fick körkortet -04 och har inte ens fått en p-bot.


Okej, nu är dealen sån att det egentligen bara ska vara 20 punkter på listan. Två är alltså falska. Kan ni gissa vilka?

Jag utmanar också alla jag känner att göra en likadan lista!

So come on people! 


Kommentarer
Postat av: Mari

15 och 19 kanske?

Jag vet ju att du gillar killar med hår på huvudet, men jag tror att det här är en kuggis. Hår på huvudet, men inte på kroppen. Fast jag kanske har fel? =P

2009-10-19 @ 21:38:51
Postat av: J

10 och 22. jag har åkt bil med dig...som svar på båda.

2009-10-23 @ 01:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback