Torsdag

Just nu mår jag jäkligt bra!

Sitter under en filt i soffan med tända ljus på bordet, ett glas apelsinjuice i handen(inte när jag skriver såklart), gamla Shakira-låtar på Spotify och en nyäten äggmacka i magen som seriöst gav munorgasm.

Dessutom har jag hunnit både mysa och prata med lovern en stund ikväll. Mysa irl och sen prata i telefon. Äntligen känns det som att vi kommer någonstans. Oavsett om "någonstans" är det vi har idag eller om det kommer att utvecklas till något annat så känns det enormt skönt att kunna prata om alla virriga tankar med honom. Trots att hela jag är en emotionell berg- och dalbana så är jag så fruktansvärt lycklig att jag fått träffa den här underbara människan. Var vi än hamnar och hur det än slutar så har han gjort så enorma avtryck i mitt hjärta. Jag vet att det låter så jättelöjligt och att ni säkert inte bryr er(jag hade nog bara skakat på huvudet och tänkt, varför skriver hon det här?) men jag älskar verkligen den här killen och hoppas av hela mitt hjärta att han är mannen i mitt liv! Inshallah!

Nä, nu ska jag sluta vara sådär fjantigt tjejig och kär. Imorrn är det jobb igen. Förmiddag. Ska nog gå bra om jag bara orkar stiga upp. Haha... Nä, det får lov att gå helt enkelt. På kvällen är det som sagt 20-årsfest för hela slanten! Tror ni att de blir sura om jag smyger iväg och kollar på Idol? Nää...kan de väl ändå inte bli? Rocktema imorrn ju! Vad jag ska köra för tema på klädseln vet jag däremot inte. Har faktiskt ingen aning. Mitt nya linne från MQ och jeans? Nä, tråkigt... Klänningen från Portugal? Den hade jag ju när jag var ut sist, men ingen på festen har förmodligen sett den. Det kan i och för sig vara ett alternativ. Äh, vi får se imorrn helt enkelt!

Nu ska jag kolla lite på tv.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback