Fredag

Tandis är avklarad.
Hade bara(?) ett hål! Yippie!
Däremot har jag misshandlat mitt tandkött så mycket med tandborsten att det måste på rehab. Köpte med mig bra grejer hem. Bakteriedödande medel, mellanrumsborstar och tandtråd. Har nämligen fått stränga order om att inte borsta på ena sidan i munnen, utan istället gurgla det där medlet. Det smakar by the way precis som Minttu(ni vet det alla svenskar som nånsin varit till Finland köper hem). Jag är dessvärre inget fan av Minttu... Ännu värre är det att hon också förbjöd mig att använda Plackers! Tydligen skadas tandköttet av sånna. Så vanlig tandtråd blir det nu istället. *suck*

Ah ja, kul för er att höra om mina tandbekymmer. Not...
Nu ska jag istället slänga på mig lite smink, och sen ska jag och brorsan åka in till stan och kolla på glasögon. Ja, åt honom alltså. Jag kanske kollar på solglasögon istället.

Ciao, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback