Gonna free fall out into nothin'

Helt plötsligt känns det som att jag är sjutton igen. Och det känns inte bra.
När jag äntligen hade kommit över att jag blivit gammal. Börjat gilla tanken till och med. Kändes skönt att tonåren, med allt vad det innebar, var över.
Sen det här. Bakslag.

Det är mycket som händer. Rykten som florerar. Något har sett en sak och en annan har hört någonting. Det är så jobbigt när man inte vet vad man ska tro. När någon man träffat en gång berättar något för en om någon man trodde man kände väl. När man inte vet om personen som berättade saken var ärlig eller bara skämtade.

Och värst av allt, när man själv sett saker som man inte vet om man ska våga berätta för personen det kommer att påverka. Anledningen är att man inte är riktigt säker på vad man har sett. Kanske har man bara inbillat sig?

Kanske börjar man inse saker man inte ville inse. Är det jobbigt eller kanske bara befriande?

Jag har så mycket tankar i huvudet. Allt bara snurrar just nu. Jag vet ingenting om allting. Det är inte en befriande tanke.



"And I'm a bad boy cos I don't even miss her
I'm a bad boy for breakin' her heart"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback