Helgen är snart här

Är trött som ett as. Var det redan när jag kom hem från jobbet där vid 20.30. Trots det tog jag mig själv i kragen och diskade och handtvättade lite. Det är faktiskt rätt så kul att handtvätta, tycker ni inte? Alltså vi pratar inga massiva klädhögar, men enstaka plagg. Det känns liksom sådär gammaldags. Haha.

Imorrn jobbar jag förmiddag och sen är jag ledig hela helgen! Planerar en lugn kväll. Har sovit alldeles för lite på senaste tiden(som vanligt?) och flängt hit och dit och aldrig bara tagit det lugnt och chillat i soffan en hel kväll. Dessutom saknar jag att hänga med mamma och brorsan, så jag tror att det får bli Idol-häng hos dem imorrn. Kanske ett glas vin eller två.

På lördag har jag absolut ingen aning vad jag ska hitta på. Kanske gå ut? Kanske bara chilla hemma med nån polare och en flarra rött. Gå på stan på dagen? Behöver ju en ny vinterjacka i och för sig.

Vi får se vad helgen bjuder på helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback