Ibland räcker tiden inte riktigt till

Hade tänkt hinna massor idag. Massor av hemarbete. Eller hushållssysslor kanske det heter?

Det gick sådär. Har i alla fall hunnit handla mat. Sen tog jag med mig brorsan och pizza från Tre Kronor och åkte och hälsade på farmor. Vi ses inte så ofta, trots att hon bor i stan, så det var verkligen på tiden! Snackade lite strunt och blev väldigt mätt.

Nu är jag helt sjukt trött, trots att jag sov 10-11 timmar i natt. Tänkte ändå hinna diska och dammtorka innan Svenska Hollywoodfruar börjar. I lööööv det programmet! Så klockrent! Jag kan lätt tänka mig byta jobb med dem, vilken dag som helst. Det enda som saknas är en rik make som kan försörja mig.
Tror att det är nåt mer på tv ikväll också? Sveriges fulaste hem ja! I like inredningsprogram to!

Dags för lite hushållssysslor då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback