Lördag, jobbhelg och massa skratt

Jobbhelg. Eftermiddag idag och förmiddag imorrn.
Känns rätt bra egentligen. Behöver någonting att sysselsätta mig med just nu känner jag. Fast jag tror att det blir väääldigt lugnt ikväll. Dels är det lördag och sen är det hemmamatch för AIK. Bor man i en sån liten stad som Ske-å så märks sånt rätt tydligt. Men, men...det blir nog bra i alla fall.

Gick och la mig nån gång i natt. Och sen en kvart senare ringde väckarklockan. Nä, så var det kanske inte egentligen. Men jag somnade inte före fyra i alla fall, så väckaren ringde alldeles för tidigt. Skulle typ behöva sova ett dygn känner jag, men det lär ju inte hända.

Jo, gårdagskvällen förresten. Hade jättetrevligt!
Först var Sanna förbi och fikade, skvallrade och såg Idol. Jag var så duktig att jag bakade äppelpaj till och med. Jag vet att Eddie var typ sämst igår, men jag gillar honom ändå. Han är så j*vla snygg! (Och jag lider av allvarlig sexbrist just nu... ;P ) Sen vet jag att han kan bättre också, så jag är inte så orolig. Skönt att Jon åkte ut också!
Efter Idol tog jag bilen och åkte till Emma och gänget. Hon har bott i sin lägenhet i över två år och först nu fick jag se den! Men den var jättemysig så jag förstår inte vad hon har varit rädd för. Vi såg i alla fall lite hockey, skvallrade lite mer, pratade om gamla såpor och snyggingar från förr, skrattade och sen såg vi Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. Bra film? Haha... Kul hade jag i alla fall!

Nu, kläder och sånt. See ya!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback