Måndag

Har varit ledig idag.

Började med att sova pinsamt länge(till 12...) och sen spenderade jag ett par timmar på stan med min bror. Käkade sen lunch på Waynes och shoppade. Jag kom hem med ett armband från Snö samt ett pärlhalsband. Armbandet passade så bra ihop med de andra från Thomas Sabo och D&G att jag var tvungen att köpa det och jag är kind of insnöad på pärlor just nu så därför fick halsbandet också följa med hem. Brorsan var lite värre och köpte två par skjortor och tre par jeans. Allt var märkesvaror(Acne, Tiger, Melka mm) och allt fick han till riktiga fyndpriser! Vi kikade lite på glasögonbågar också, och ibland blir jag riktigt avis och vill också ha glasögon. Hihi... Helt sjukt hur billiga märkesbågar är också! (Om man jämnför med saker från t.ex. Gucci eller Versace.)

Har tillbringat hela kvällen i soffan med dator och tv. Nu ska jag diska och göra lite fint här hemma. Myspys.

Imorrn fyller min kära bror 20 år. Hur gammal blev inte jag helt plötsligt? Det ska i alla fall firas med presenter, middag och tårta. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback