Shopping och hockeyspelare

Borde egentligen sova nu. Ska ju till tandläkaren tidigt imorrn så. Men istället sitter jag här och ser ut som en hockeyspelare in action i käften. Mer om det later...

Och på tal om hockeyspelare. Var en snygg sådan på Waynes idag. AIK:s kanske snyggaste? Jag är så nyfiken på hans ursprung, men seriöst...en sån sak kan man väl ändå inte bara gå fram och fråga någon? Haha...

Var på tjejkväll i Piteå med mamma ikväll. Kom hem med en lite Afrika-inspirerad topp(som jag dock inte hann/orkade prova) och en födelsedagspresent till min bror. En snygg t-shirt som jag vet att han har kollat på förr. Tittade lite på Armani-klockor, snygga skor, smycken, glasögon och diverse annat. Hann även med en fika. Trevligt med lite mamma-tid! :)

Nu är jag riktigt trött. Om en stund får jag sova. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback