"Sittin here restin' my bones...

...and this loneliness won't leave me alone"


Var jätteskönt med skumbad, inpackning, scrub, ansiktsmaskmask och allt det där. En cider hittade jag i kylen också. Inte ofta jag dricker det, men den smakade helt okej. Målade naglarna i Mavalas färg Platine också. Glansigt och flott!

Sitter och gruvar mig lite för jobbhelgen. Jag jobbar i princip hela helgen. Men, men...då är jag å andra sidan ledig en hel del till veckan. Skönt det!

Känner mig lite stel i nacken och har småont i huvudet. Är över en månad sen jag hade migrän sist, så jag är rädd för vad som kanske komma skall... Får ta nåt i förebyggande syfte innan jag går och lägger mig.

Nä, det får bli sängen redan nu. Är inte så trött, men enormt uttråkad. Korsord i sängen får bli lösningen!
Natti natt!





"Im just sittin' on a dock of a bay
Wastin' time"

Skulle jag gärna göra just nu. Typ här. Atlanten. Portugal. Estoril. Sol. 28°C. Ta mig tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback