There's a freeway runnin' through the yard

Känner mig riktigt trött idag. Helt slut i kroppen faktiskt. Försöker trappa ner på min sömn, för på senaste tiden har jag sovit alldeles för mycket. 10-11 timmar per natt. Jag blir bara ännu tröttare av att sova för mycket. Ca 7 timmar är egentligen perfekt.

Ja, ja...måste jobba idag i alla fall. Eftermiddag. Hade gärna stannat hemma och bara myst i soffan och pysslat på här hemma. Men man kan inte få allt. Och lön behöver man ju också.

Var och hälsade på Matilda igår. Skvaller och middag. Nice, nice. Är trevligt att hälsa på folk hemma. Annars blir det ofta att man ses nån annanstans, eller att folket kommer hem till mig. Men lite miljöombyte är faktiskt riktigt trevligt. Mindre trevlig var det att det var snö och vinter i Boliden. Usch!

Nä, hoppa in i duschen nu då.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback