Tisdag

Kom nyss hem från stan. Har haft mer eller mindre roliga ärenden som Apoteket, Systemet, inredningsletning och biblioteket. Det sistnämda glömde jag dessvärre...

Kom hem med lite nya pärlsmycken. Skulle egentligen bara köpa pärlor att ha i öronen, men av någon anledning så råkade ett halsband också följa med... Ja, ja, smycken är kul!
Köpte lite nya underkläder också. Det är någonting jag bara inte kan stå emot. Men snygga "varsdagstrosor" behövde jag faktiskt(?).
Hittade lite fake-blommor till en stor vas som står i sovrummet. Eller blommor är fel ord, fjädrar och palmblad är mer rätt. Kommer att bli riktigt läckert tror jag! Dessvärre fanns det inga sovrumsgardiner som föll mig i smaken. Hade tänkt mig något i rostrött, guld, orange eller nån annan härligt murrig höstfärg. Men i tråkiga Sverige är allt vitt och svart. Blä så trist! Fick dock cravings när jag såg en löpare i de där färgerna, men jag behöver ingen löpare. Bummer!

Nu ska jag laga mat. Broccolisoppa. Mums!

Ikväll blir det hockey och scones med vänner. Vilken kombination va? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback