Chill, chill, chill

Idag orkar jag inte med något maratonlopp. (Som att jag någonsin skulle orka med det) Jag är bara trött, mår illa och sover hela tiden. Idag har jag dessutom ont i huvudet och känner mig konstig i halsen. Både mamma och brorsan har blivit sjuka så jag är jäkligt nojjig just nu. Jag har varken tid eller lust att va sjuk! Men när har man det?
Enda fördelen är väl att man kan ligga hemma i soffan och kolla på serieboxar och dåliga repriser på tv. Men det är liksom kul EN dag.

Hur som helst har jag lite att fixa hemma. Typ dammsuga, plocka, rensa ur kylen mm mm. Jag förstår inte hur en lägenhet kan gro igen på bara några dagar när man bor där ensam och typ aldrig är hemma? Det är riktigt konstigt!

Tänkte hinna med en snabbvisit hos en polare också. Någongång idag. Får se när.

Och sen, bara chilla alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback