En dag kvar!

"When I'm in Berlin you're off to London
When I'm in New York you're doing Rome"


Imorrn bär det av. Jag åker till Portugal och lovern till Marocko. Jag blir borta en vecka. Han tre. Jag tycker nästan alltid att nån av oss är bortresta, men det här är första gången vi åker samtidigt. Då går i alla fall en vecka fort. Tur det!

Borde börja packa. Har än så länge bara lagt fram biljetterna. Men jag brukar alltid göra sånt i sista sekund.

Igår köpte jag en jättefin klocka, eller armbandsur kanske man säger. Fick en vision hur den skulle se ut för ett par dagar sen, och döm av min förvåning när jag faktiskt hittade en klocka som matchade visionen! Själva uret är smalt och elegant i silver med romerska siffror och arbandet är även det smalt i snyggt brunt crocopräglat skinn. Jag är hur nöjd som helst!

Nä, nu ska jag rota lite i garderoben och se vad jag kan hitta att packa ner!



Hade sett den här snyggingen från Hermés Fashion-auktionen. Utropspriset är 6000-7000 kr. Behöver jag säga att min klocka inte kostade riktigt så mycket? Och helt ärligt är min nya en aning snyggare också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback