En liten belöning...

Nu har det gått drygt tre månader sen jag rökte en cigarett senast. Har inte ens tagit ett litet bloss. Ett kvartal utan ett bloss. Det är nog mitt första kvartal utan ett bloss på ja, kan det vara så mycket som tio år??!! Det låter ju jättehemskt! Men till mitt försvar vill jag ändå säga att det är bara periodvis under de här åren som jag har rökt på heltid. Ibland har jag bara feströkt, rökt ett paket på två veckor eller bara rökt sporadiskt. Men ändå, det är faktiskt lite skrämmande.

Ett kvartal är kanske inte mycket, och det är ingenting att vara stolt över egentligen. Men jag saknar att röka jättemycket ibland! Cigaretter är bland det godaste jag vet och en avkoppling som slår det mesta. När jag varit stressad eller uttråkad är det ofta cigaretter jag har tagit till.

Hur som helst behöver jag en liten belöning så här tre månader efter den sista ciggen. Så alldeles nyss klickade jag hem en riktigt nice grej! Hoppas jag... Jag tänker inte avslöja vad just nu, utan ni får se när det har kommit hem. Spännande va? Det tycker i alla fall jag! Hehe...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback