Foppa med Hitlerfrilla (och lite annat)

Jag klarade av gårdagen, trots illamående och yrsel! Yippie!
Idag har jag dock tagit ledigt. Eller bytt dag kanske man ska säga. Känns mycket bra. Mår fortfarande lite illa och sådär, men främst är jag enormt jäkla trött. Hela tiden. Somnade relativt tidigt, men ändå var jag lika trött imorse. Haha...

Idag har jag lite ärenden. Bland annat hämta euro på banken. Rik ska jag bli! Eller? Det var ju mina pengar när de var i SEK också, men euro känns bättre. Lite rikare. Ja, jag vet...jag är barnslig!
Tänkte kika om en jacka också. Skulle vara nice med nåt nytt ill hösten. Men vad?

Och i eftermiddag/kväll så är det hockey som står på schemat. AIK - Kärpät. Nice, nice. Speciellt då jag får låna pappas sittplats. Ståplats är ganska low-class, eller hur? Nä, men jag är bekväm av mig och då är sittplats the shit!

Var förresten in på AIKs hemsida nu för att kolla in säsongens trupp(jag har typ NOLL koll), och då hittade jag den här roliga(?) bilden. Hitlerfrilla, why?!

Johan Forsberg


Kommentarer
Postat av: M

Hahahahahahahahahahahahaha!!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback