Första dagen...

...på länge som jag ska jobba.

Om vi säger så här, jag är sjukt jävla trött! Jag hatar att stiga upp så här "tidigt". Och ännu värre är det att försöka göra nåt vettigt på morgonen.

Och visst har jag fått sjukt dålig arbetsmoral? Jag är mest bara ledig hela tiden. Nu har jag bara kvar två veckors semester att ta ut. Får se när det blir... Men sen kommer det ju massa röda dagar också, vilket innebär att jag kommer att få fler kompdagar. Jobba är verkligen överskattat. Haha...

Nä, men egentligen är det rätt så sjukt. Nu när jag har fast jobb så innebär det ju både semester och komp, vilket i sin tur innebär att jag kan vara ledig mer än när jag bara jobbade extra. Gött mos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback