Fredag

Det går inte så bra för mig och Matilda att ses. Förra gången var jag sjuk och nu är hon det. Trist, men ändå lite komiskt. Hoppas bara att hon blir frisk snart igen!

Blev ingen fika där alltså, men istället ringde min bror och hörde om jag ville joina till stan och träffa Kajsa lite senare idag. Jag har ändå ärenden, så det var ju perfekt!

Drömde värsta heta drömmen om snyggingen i AIK i natt. (Bellemare för er som inte förstod det) Tänker inte gå in på alla detaljer, men bland annat sydde han nya köksgardiner till mig samt målade mina fönsterfoder vita. Haha... Jag förstår inte vad det ska betyda, men eftersom att han i hela drömmen hade bar överkropp så tänker jag inte ens ifrågasätta. Hehe.

Nä, kläder och ett piggare ansikte nu.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback