Fredagsmys?

Sådär, då var alla ärenden avklarade! Har bara köpt tråkiga men nödvändiga saker, typ spännband till resväskan, toning, hårspray, hårsnoddar och strumbyxor. Inte kul, men nu är det i alla fall bortgjort! Skönt.

Var även en sväng på Kanel med brorsan och Kajsa. Åt en sån där gigantisk fetaostmacka och en sån där kladdig chokladgrej till efterrätt. The usual. Lika gott som vanligt!

Känner mig sjukt seg nu. Typ pms-seg. Blir seg då. Ska vila lite och sen se Idol hos mamma hade jag tänkt. Efter det tänkte jag tvätta lite inför resan, tona håret, färga brynen och fixa fötterna. Inte världens roligaste fredagskväll, men jag har ju (förhoppningsvis) en hel vecka med roligheter som väntar så jag klarar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback