Onsdag

God morgon!
Vaken tidigt(?) som vanligt. Tänkte i alla fall stiga upp tidigt, men så blev det inte. Fast det är ju tanken som räknas, eller hur? Hehe.

Tänkte som sagt en sväng till stan och sola. Håller på att vara sådär äckligt likblek att jag ser sjuk ut. I don't like it! Sen tycker jag att det är väldigt avslappnande och skönt att ligga i ett solarium, så konstig är jag!

Efter stan vet jag inte riktigt vad det blir. Har massa dammtorkning + lite städning efter helgens bravader som jag borde göra. Höststäda balkongen skulle också behövas. Tvätta gjorde jag igår, men den massiva högen tvätt går inte själv in i klädkammaren liksom. Har arbetskläder som måste tvättas också.
Ja, ni ser nog själva vad det blir jag får syssla med i eftermiddag. Det är inte lätt att sköta ett hushåll! Eller jo, det är det faktiskt. Och det finns inget skönare än att sätta sig ner i soffan och njuta i ett riktigt välstädat hem. Förresten, en renbäddad säng med manglade satinlakan slår faktiskt det. Det är höjden av njutning och vardagslyx!

Off to the city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback