Onsdag

Första arbetsdagen på...ja, länge.
Äntligen känner jag mig något så när frisk. Inte superpigg, men åtminstone inte jättesjuk. Känns bra.

Har redan varit en sväng på jobbet. Haft personalmöte. Jag gillar ju sånt! Skönt att vädra lite tankar och funderingar och se att andra faktiskt har funderat på samma saker. Bra, bra. Men jag är trött! Pallar inte att stiga upp tidigt vet ni. Haha...

När influensan börjat ge sig har jag börjat må illa igen istället. Inte kul! Kan det vara nån magkatarr på g? Eller beror det på min medicin? Jag vet inte. Hoppas bara att det ger sig innan resan. Och det är ju snart på tal om det! På måndag åker jag. Shit! Har ju en del att fixa innan dess... Ja, ja...det löser sig.

Kanske far jag till jobbet lite tidigare och käkar lunch innan jag börjar? Börjar faktiskt vara lite hungrig.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback