Onsdagskvällen

Kul kväll. Verkligen.
Har haft frossa, hostat och spytt. Nej, inte hostat så att jag spytt, utan spytt för att jag mått illa. Nu har jag bara halsbränna, svettningar och hosta.

Men imorrn ska jag va frisk. För då har jag en lunchdejt på Waynes med Matilda. Så det går inte för sig att vara sjuk!

Illamående skiter jag faktiskt i. Har mått illa i drygt en vecka så. Och febern kan man kanske kontrollera med lite Magnecyl? Hostan däremot, vad gör man åt den?

Men jag har i alla fall sett Efterlyst och Weeds. Yes, jag är inne på den kriminella banan igen. Har även hela säsong två av Prison Break att se. 18 timmar. Slutade av nån anledning nämligen efter första säsongen. Funderar även på att se OZ sen. Nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback