På den åttonde dagen skapade han Spotify

Vad fanns innan Spotify?
Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag är totally hooked! Bästa uppfinningen sen...google? Men jag är ju en sån där nörd som måste lyssna på musik hela tiden också.
Just nu: Elsinore - Thorsten Flinck
Min stora idol!

Jobbar eftermiddag idag. Hade tänkt att stiga upp rätt så tidigt och hinna med diverse här hemma. Dammsuga, epilera benen mm. Men det gick som vanligt, jag sov alldeles för länge. Jag är ingen morgonmänniska och kommer aldrig att bli. Istället får jag gräva fram dammsugaren ikväll efter jobbet. Måste till tvättstugan också. Har inte tvättat på cirkus en månad. Det börjar märkas, spciellt i troslådan. Usch för urtvättade fula trosor! Tur att ingen ska se dem i alla fall...

Tror ändå att jag hinner fara till jobbet några minuter tidigare än vanligt. Då hinner jag kolla in "shoppingutbudet". Haha... Nä, jag behöver lite lipsyl och sånt, och det har vi ju faktiskt.

Jalla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback