Tandläkarskräck?

Imorrn ska jag till tandläkaren.

Jag har i normala fall verkligen inte tandläkarskräck, jag tycker snarare att det är rätt avkopplande att sitta i den där stolen. Nu börjar dock skräcken sakta men säkert att krypa fram. Jag känner på mig att jag har minst tre-fyra hål, inflammerat tandkött och början till tandlossning. Jag vet det bara! Känner ju hur det ilar på några ställen och ett hål känner jag till och med med tungan.
Jag bryr mig inte om jag måste borra. Men jag kommer att skämmas så mycket, det är det värsta! De kommer att tro att jag dricker mängder med läsk och äter godis varje dag, vilket verkligen inte är sant, men de kommer ju att tro det vad jag än säger.
Sen vill jag faktiskt behålla mina tänder också. Inte få löständer när jag är typ 30. Usch så hemskt!

Nä, sängen och korsord nu för att försöka få tankar på annat. Imorrn blir det lugnande till frukost! (Lägg märke till hur tidigt jag går och lägger mig ikväll!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback