Utgång

Sitter och lyssnar sönder den här låten. En gammal snuskig klassiker helt i min stil. ;)

Igår hade jag och Matilda en lugn och skön filmkväll hos mig. Såg klassikerna Hata Göteborg och Fjorton suger. Det är nåt alldeles speciellt med just skånska ungdomsfilmer. Min favoritgenre!
Vi hann såklart även med lite skvaller och skratt. Och pizza och godis som jag typ fortfarande är mätt på.

Ikväll blir det inte lika lugnt. Har i en veckas tid varit sugen på att gå ut. Det händer inte så ofta, så det är bara att passa på när det väl händer! Sanna kommer förbi lite senare på en fördrink och sen får vi se vad som händer. Balzac eller Station lutar det åt. Fast å andra sidan, vad finns det annars? Haha...
Ska nog inviga nya klänningen också.

Nä, lite vin och fortsätta peppa med Ginuwine nu! Fast inte peppa för mycket, för jag saknar babe och han är alldeles för långt bort!


"If you're horny let's do it
Ride it, my pony
My saddle's waiting
Come and jump on it
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback