Say hello to the new hockeyfru

Var som sagt på hockey ikväll. Rätt så värdelös match. AIK vann med 5-1, men egentligen var inget av lagen speciellt bra om jag får säga vad jag tycker. Och jag vet ju att Kärpät är så mycket bättre egentligen, så det var rätt så trist.

Men det är i alla fall rätt soft att pappa har plats just ovanför hemmabåset. Och just ovanför där Bellemare oftast satt. Yummie! Och Yared Hagos har grymt fina ögonfransar, så då vet ni det! Hehe...

I andra pausen kom en kvinna som satt längre bort på samma rad fram och frågade mig om min pojkvän spelade i AIK? Jag bara skrattade, nekade och frågade varför hon trodde det. Då svarar hon; "Nä, jag trodde bara det. Det såg ut så. Och det finns ju så mycket snygga killar i laget!"
Inte för att det gör det, men även om de nu vore supersnygga, så varför skulle jag vara tillsammans med nån av dem? Men jag antar att jag får ta det som en komplimang? Och jag har ju nästan varit "hockeyfru" en gång i tiden, eller nästan nästan två gånger till och med. Haha...
Hur som helst, AIKarna får vara hur snygga de vill, men det är ändå ingen som slår världens snyggaste kille! Skulle inte byta ut honom mot någon hockeyspelare ever. Och han är säkert lika bra på franska som Bellemare. Jag har ändå ingen koll så mig kan de lura hur mycket de vill...

Efter hockeyn har jag käkat Rocky Road och snackat lääänge i telefon med Bea. Världens godaste glass(?) och en av mina bästa vänner, kan det bli mycket bättre? Bekräftade min kommande Uppsala-vistelse och skvallrade massor. Det är verkligen synd att hon bor så långt borta nu. :/

Nu ska jag kolla runt på lite sidor, lyssna på musik och snart dejta sängen. Köpte en ny korsordstidning igår = lycka! Och ja, jag vet att jag närmar mig 80... Haha.




Snygg? OH, JAA!!
Men inte lika fin som H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback