Blondin?

Rödingen blev trots allt god. Inte lika perfekt som jag hade tänkt mig, men det dög helt klart som torsdagsmiddag.

När jag ändå hade besök i form av min bror så fick han slinga mitt hår. Eller åtminstone dra ut slingorna ur mössan, resten går ganska bra själv. Nu sitter jag i alla fall med blonderingen i håret och är smått nervös. Hur ska det här sluta? Det återstår att se...




Sexigt va?





UPDATE:


Lite blondare. Lite snyggare?

Det blev helt okej, men det är så jobbigt att det aldrig går att få underhåret och topparna samma ljusa nyans som uppe på huvudet. Det beror troligtvis på gammal färg som fortfarande sitter kvar i längderna samt min afrokvalitet på underhåret. Vad jag än gör så förblir underhåret alltid svart. Men äh, det blev bra i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Spännande! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback