Det spårar alltid ur...

OMG! Den lugna kvällen med vin och tjejsnack blev något helt annat. Som sagt, när jag och Sanna gör stan så kan det sluta hur som helst. I det här fallet med spontan efterfest med baby och K. En efterfest som slutade nångång vid sex-sju imorse med att alla slocknade i min lägenhet. Sen blev jag väckt vid tio igen av att en kille från Arjeplog kom och ringde på dörren. Världens gulligaste marockan(efter H såklart). Liten, söt och jättetrevlig var han i alla fall. Hihi. K lagade frukost till alla och nu har de dragit vidare. Själv försöker jag peppa för jobbet. Det går sådär. Kommer att bli en lååång dag är jag rädd för.

Trevligt hade jag igår hur som helst. Dansade på S8 och spanade på AIKs coolaste(och snyggaste!) kedja. Nobbade bönder från Norsjö och blev hälsade på av Skellefteås just nu kanske snyggaste kille. Tjafsade med folk på MAX och skrattade hela vägen hem på cykeln. En bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste säga att det lät riktigt sexigt med leopardscarfs... :D Är inte så förvånad att han kramade killar dock, att han är lagd åt det hållet har vi vetat i evigheter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback