Helgens planer

Veckan har gått så fort och nu är det redan helg igen. Jag klagar inte! Speciellt inte då jag är ledig en hel vecka. Jippie!

Så vad händer i helgen?
Imorrn har jag lite ärenden att uträtta. AF, bibblan, frisören mm. Handla mat måste jag också. Sen blir det förmodligen att laga någon god middag, ta ett glas vin och bara chilla. Har jag kanske så tur att jag får träffa lovern också? Vi får se...
På lördag har jag inga andra planer än att träffa vänner. Vet inte alls vad vi ska hitta på. Men nåt kul blir det alldeles säkert!
Söndagen bjuder på en tripp till Umeå. Matilda fick förhinder så jag får spendera några timmar på egen hand. Har lite ärenden även där, så det ska säkert gå bra i alla fall. Sen ska vi väl göra ett besök hos Erika också. Restaurangmiddag räknar jag också med.

Vad har ni för planer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback