La dolce vita

Försökte som sagt fixa till designen på bloggen lite. Är inte överförtjust i leopardbakgrunden, men tills jag hittar nåt bättre så får den vara kvar. Antar att jag blev inspirerad av Hollywoodfruarna. Haha.
Bilderna på headern föreställer en del av det jag gillar här i livet. Skönhetsvård(shopping, Dior...ja, det där nagellacket kan symbolisera mycket), resor/sol/värme, drinkar(god mat mm), fotboll(sport i allmänhet, män i synnerhet), musik och bilen symboliserar väl också nån form av resande, vardagslyx och ja, jag gillar den bilden bara. Sen gillar jag rosa och "flickiga" saker. Drömmen om la dolce vita helt enkelt.

Har som sagt kikat på Hollywoodfruarna ikväll. Finns det någon som inte gillar 
Maria Montazami? Hon är ju hur underbar som helst! Och hennes man är så gullig! Jag vill också ha det så där.

Blir en tidig kväll för mig. Har ont i magen och känner mig fortfarande inte helt utvilad efter helgens bravader. Har som sagt dessutom en hel del som ska fixas här hemma imorrn och då kan det vara skönt att vara utvilad.
Så natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback