Leopardmönster och sol

Sitter och kikar på bikinis. Finns så många snygga. Men det är alltid lika hemskt att prova när man är vinterblek och i provrumsbelysning. Köpte en ny ifjol, och helt ärligt, hur ofta använder jag ens bikini? Med andra ord behöver jag ingen ny, men det finns som sagt så många snygga...

För att råda bot på min vinterblekhet(förutom med en tripp till solarieöarna då och då) så köpte jag nya bus-produkter idag, från Aco. Har aldrig testat dem förr, men jag har hört att de är okej, och i ärlighetens namn så var det ett impulsköp då jag ändå skulle handla värktabletter. Billiga var de också. Värda att testa i alla fall! Ett plus är att de inte innehåller solskyddfaktor(vilket många bus-produketer gör). Solskyddsfaktor, nej tack!

Nu ska jag kika på de desperata hemmafruarna och kladda in mig med bus för glatta livet!





Är det ett tecken på att man håller på att vara gammal då man tycker att en leopardbikni är snygg?
Äh, jag stuntar i det och erkänner att den här är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback