Morning morning!

Än så länge gillar jag ACOs bus-produkter. Den främsta anledningen är att de inte luktar som andra liknande produkter(starkt och väldigt brun-utan-soligt) utan de doftar bara svagt och som vanlig lotion. Benen blev grymt bruna också. Fast inte orange-bruna som de lätt kan bli. Men, det återstår att se hur de håller sig i längden.

Mina naglar såg förjävliga ut så jag har försökt åtgärda dem nu på morgonen. Bättre blev de i alla fall. De växer nämligen som ogräs för närvarande. Kikade lite på Efter tio samtidigt. Jag tycker att morgonprogram är perfekt när man jobbar som jag gör och ofta är ledig på förmiddagarna. Jag gillar ju som sagt att chilla och ha tid på morgonen, och då tycker jag att morgonprogram är en bra start!

Nu ska jag fixa till mig och sen luncha med brorsan på jobbet. Undra vad man ska hitta på att äta idag då? Har ingen aning om vad det är för dagens. Är sugen på fisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback