Musiktips tack!

Börjar vara lite småless på min Spotify-lista. Känns som att jag har hört alla låtar 1000 ggr(ochd et har jag säkert också!) och nu är jag sugen på nåt nytt.

Finns det någon vänlig själ därute som har tips på bra musik?

Jag gillar lite allt möjligt och har väl egentligen ingen direkt genre som jag avskyr. Men jag gillar väl inte typ "Nickelbackmusik", jazz och death metal. Annars finns det nog nåt i alla genrer som jag tycker om. Instrumentalt och Britney Spears har jag också svårt för. Lyssnar mycket på hip-hop, rock, world-music, r'n'b och ja, lite allt möjligt! Vilket språk det är på spelar inte heller nån roll.

Come on people! Ge mig tips!




Har allt från Timbuktu till Lily Allen på listan just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback